måndag 15 augusti 2016

Välkommen tillbaka...



...till jobbet! Ja det är nog vad många får höra just idag eller för den delen till skolan i denna vecka. Hoppas du haft en riktigt bra sommar men mycket vila och många goda samtal och möten. Nu är det dags att fundera på hur du vill lägga upp din motion och träning inför hösten. Nej, inte som ett ok och ett tvång, utan som ett avstamp inför denna termin men nyfikenhet och rörelseglädje.

Ställ dig några få frågor...
1. Alla behöver röra på sig lite extra 2-3 ggr/vecka...På vilket sätt vill jag göra det?
2. När passar det mig och min livssituation bäst?
3. Vilket mål har jag med min träning?

Så mjukstarta din dag och sätt dig ner och fundera lite på vad du vill att den här terminen skall innehålla och hur du vill att den ska bli. Håll kvar i semesterkänslan läääänge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar