måndag 4 juni 2012

Vill du bli blogg gästis?

Undrar om det finns någon där ute i bloggrymden som vill vara gästis här på Reumatikerförbundets träningsblogg. Att vara gästbloggare här behöver inte alls vara ngt märkvärdigt eller rendera någon storslagen lyrik.

Skriv en rad om ngt som rör fysisk aktivitet och träning. Det kan handla om din egen träning, mål, prylar, tävling, ngt du upplevt eller tänkt på i träningsväg. Ja låt fantasin flöda.

Skicka dina rader och gärna bildmaterial till mig på elin.lofberg@reumatikerforbundet.org Och du! Man behöver inte ha en reumatisk sjukdom för att kvala in som gästis men om du skulle ha en reumatisk diagnos är det lite speciellt spännande om du skriver till mig.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag som skriver har generell artros och fibromyalgi, och återkommande problem med sår på hornhinnorna i båda ögonen. Jag har ingen schemalagd träning just nu, men kan varmt rekomendera varmvattengympa, promenader, jag går även till massör vid behov. Jag har också lärt mig att regelbunden stretching gör mig mjukare.
    En annan sak som nästan slår allt är en kamp för positivt tänkande som jag jobbar mycket med. Det är svårt att tänka positivt med all värk och begränsningar men när man väl kommit in i det och det blivit en vana, en livsstil, så känner jag mer mening i livet och har mer kraft att sätta emot sjukdomen. Därför började jag skriva i min "måbrablogg" där jag försöker dela med mig av lite ljusglimtar i livet.
    Välkommen att kika in på min blogg och att kommentera
    livetsguldkorn.bloggspot.se
    Tack o hej, Kram från mej
    Ann-Louise

    SvaraRadera