tisdag 1 november 2011

Härliga november!

Det är inte ofta jag blir glad av reklam men denna tid på året är ett undantag. Nu börjar nämligen skidreklamen om stundande längdskidsäsong landa i postlådan. Lycka är att få titta på de nya skidpaketen som handlarna försöker kränga på oss alla glada motionärer eller varför inte ett nytt vallajärn. Sådant går jag igång på! Och inte nog med det den 12:e november har SVT`s Vinterstudio premiär.

I år blir det ingen kortvasa för mig men syrran ska köra så jag siktar in mig på att få min dos av "I fäders spår mot framtids segrar" som vallateam i stället. Och vallaväskan är redan parkerad i verkstaden, ska förbereda mina lagg med grundvalla så att de står färdiga när första snön kommer. Idag är det 1:a november, förra året tog jag första turen på skidorna 28/11.

Vallaväskan är framme, lika så långkalsingarna. Bara att vänta på snön :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar