tisdag 4 juli 2017

Gästbloggare Matilda:När lederna bråkar



Åh, vad jag hela veckan sett fram emot helgens långtur i skogen. Men när jag vaknade på lördag morgon ville kroppen nåt annat.
Denna helgen skull jag o en vän ut på lång en längre tur hade vi planerat. Vi hade tänkt haka på ett gäng som aviserat via en lokal MTB-grupp att alla som vill kunde komma o göra sällskap. Jag hade verkligen längtat hela veckan efter att det skulle bli lördag. 2-3 mil på grusvägar o små stigar var det tänkt. Lite nervös hade jag varit med tanke på att "LUGNT tempo" säkert skulle innebära endel utmaningar för mig. Men kul skulle det bli!
Men när jag vaknade på lördag morgon hade min höft börjat krångla. Den var stel och lite öm. Så nån långtur var det ju inte att tänka på! Jag var så besviken på min höft!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar